خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

مردم برای کنترل کرونا بهداشت فردی را رعایت کنند/ هر کجا پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود برخورد خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۳۳۷

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: مردم باید برای کنترل بیماری هنگام مراجعه به نقاط مختلف بهداشت فردی را رعایت کنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، عباسعلی درستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا در استان ما طی روزهای گذشته و آغاز فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و بازگشایی روز افزون بسیاری از اماکن بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، مکان‌های عمومی برای کمک به کنترل شیوع کووید۱۹ از ۵۰ درصد ظرفیت‌شان استفاده کرده و ظرفیت‌شان را محدود کنند.

وی تاکید کرد: استفاده از لوازم حفاظت فردی به ویژه ماسک برای تمامی افرادی که از خانه خارج می‌شوند و یا به فروشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، سینماها و یا هر جای دیگری مراجعه می‌کنند، ضروری است.

وی بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی توسط مردم و صاحبان اماکن و اصناف تاکید کرد و گفت: داشتن فاصله بیش از یک متر در فعالیت‌های روزمره و در مکان‌های عمومی ضروری است.

درستی گفت: تنها با رعایت سه اصل رعایت بهداشت فردی، استفاده از لوازم حفاظت فردی و رعایت فاصله اجتماعی می‌توان بیماری را کنترل و مدیریت کرد.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های مرکز بهداشت استان با همکاری اکیپ‌های اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و دادگستری، خاطرنشان کرد: هر جا بر خلاف پروتکل‌های بهداشتی رفتار شود، همکاران ما اقدام به تعطیلی آن مجموعه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز