خبرگزاری کار ایران

دادستان کاشان مطرح کرد:

کاشان یکی از امن ترین نقاط کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۸۸۹

دادستان کاشان گفت: با تلاش‌های دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی، این شهرستان یکی از امن‌ترین نقاط استان و کشور است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در ابتدای این دیدار فرماندار ویژه کاشان طی سخنانی ارتباط دستگاه قضایی شهرستان با مردم و سایر دستگاه های دولتی را مثبت دانست.

علی اکبر مرتضایی افزود: دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

نماینده عالی دولت با اشاره به وظایف ذاتی دستگاه های اجرایی تصریح کرد: نظام اسلامی بر اساس تعالی ارزش های اسلامی، گسترش عدالت و برقراری آرامش و امنیت پایدار شکل گرفته است و همه ما برای خدمتگذاری شایسته به مردم تلاش می کنیم و تعامل، همدلی و وحدت باید سرلوحه کار مسئولان در شهرستان قرار گیرد.

در ادامه روح الله دهقانی دادستان کاشان، نیز گفت: امروز به برکت تلاش های دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی، اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم، این شهرستان یکی از امن ترین نقاط استان و کشور است.

وی افزود: حفظ و ارتقای امنیت شهرستان با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مسئول حاصل می شود.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان به مناسبت فرار رسیدن هفته قوه قضاییه و برای گرامی داشت یاد و نام شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش، به همراه معاونین و تنی چند از مدیران این فرمانداری از شعب دادسرا، دادگستری و دادگاه تجدید نظر این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز