خبرگزاری کار ایران

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران:

داشتن جامعه توانمند در گروی بهره‌گیری از نیروی انسانی ماهر است

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۱۱

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان تهران گفت: وقتی قصد داریم به اشتغال و جامعه‌ای توانمند بیاندیشیم باید به خاطر داشته باشیم که راهکار آن در بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند و ماهر نهفته است.

به گزارش ایلنا، علی اسمعیلی در حاشیه نخستین نشست مسئولین ادارات اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه‌های تابعه که در مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۷ برگزار شد، با تاکید بر ایجاد ساز و کارها در جهت ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیازها، اظهار کرد: افزایش بهره وری، تولید و ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار از طریق ارائه آموزش‌های مهارتی در گرو ارتقای توانمندی منابع انسانی است.

وی افزود: برگزاری این قبیل برنامه‌ها به منظور بررسی و شناخت نقاط قوت و ضعف واحدهای اشتغال و حرفه آموزی می باشد و این مهم موجب بهسازی و اصلاح ساختار در راستای شناسایی و حل مشکلات در مسیر توانمند سازی واحدهای اشتغال و حرفه آموزی می شود.

اسمعیلی گفت: توسعه و گسترش بسترهای اشتغال در ابعاد و جایگاه های مختلف زندان‌ها، همواره مورد توجه مدیرکل زندان‌های استان بوده، در این زمینه حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران خاطر نشان کرد: بیکاری عامل کسالت زندانیان است، لذا اگر برنامه هایی جهت آموزش و اشتغال زندانیان نداشته باشیم یا آموزش های تدوین شده را به درستی اجرا نکنیم، شاهد اتلاف وقت مددجویان و فرصت های بازپروری خواهیم بود.

اسمعیلی همچنین گفت: وقتی می خواهیم به اشتغال و جامعه ای توانمند بیاندیشیم باید به خاطر داشته باشیم که راهکار آن در بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و ماهر نهفته است.

وی ضمن تقدیر از زحمات انجام شده مسئولین اداره اشتغال و حرفه آموزی زندان‌ها در سال گذشته، گفت: شیوع ویروس کرونا در جامعه و اجرای برنامه‌های پیشگیری از ورود این بیماری به زندان‌ها، موجب تعلیق فعالیت‌های آموزشی و اشتغال زندانیان در سطح ندامتگاه‌های استان تهران گردید.

معاون سلامت، اصلاح وتربیت زندان‌های استان تهران در پایان تأکید کرد: بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، لازم است مسئولین اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه ها با همکاری واحدهای بهداشتی و درمانی در لحاظ نمودن دستورالعمل های بهداشتی در خصوص اجرای فرآیند آموزش های مهارتی و اشتغال زندانیان اهتمام لازم را به عمل آورند.

نشست یک روزه مسئولان اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های تابعه استان تهران، در مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۷ برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز