خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان طرقبه و شاندیز خبر داد:

بازگشایی تالار‌های پذیرایی طرقبه و شاندیز با ۵۰ درصد ظرفیت

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۲۷۷

مدیر شبکه بهداشت و درمان طرقبه و شاندیز گفت: تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی این شهرستان با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی می‌شوند.

به گزارش ایلنا از مشهد، فرید رضا صحی‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان طرقبه و شاندیز با اشاره به بازگشایی تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی این شهرستان با ۵۰ درصد ظرفیت، گفت: به منظور حفظ سلامت مردم، عملکرد فعالیت این مراکز به طور مستمر پایش و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، بازگشایی تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی باید با کاهش تراکم جمعیت در محیط سالن پذیرایی و رستوران «۵۰ درصد ظرفیت» رعایت فاصله حداقل یک متر میان میهمانان، الزام استفاده تمامی پرسنل از ماسک و دستکش، استفاده از سیستم تهویه مناسب و یا باز گذاشتن درب وپنجره‌ها، باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان طرقبه و شاندیز ادامه داد: اجتناب از تماس کارکنان با یکدیگر از جمله دست دادن، اجتناب از تجمع در محیط کار از جمله رختکن، آبدارخانه، انبار و یا اطراف محیط کار، چیدمان میز و صندلی و نشستن میهمانان با فاصله حداقل یک متر و انجام پذیرایی به صورت سلف سرویس و حتی الامکان از استفاده از ظروف یکبار مصرف از دیگر موارد مورد تاکید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز