خبرگزاری کار ایران

فرماندار تایباد به ایلنا خبر داد:

اعزام بیماران کرونایی به مشهد به دلیل کمبود امکانات پزشکی در تایباد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۰۰۳

فرماندار تایباد گفت: به علت تعداد زیاد بیماران مبتلا و عدم امکانات پزشکی کافی دومین گروه از بیماران کرونایی به مراکز درمانی مشهد اعزام شدند.

محسن سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تایباد تاکنون نتیجه آزمایش 465 نفر مثبت اعلام شده است که از این تعداد 15 نفر براثر این بیماری فوت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا تاکنون 289 بیمار مبتلا بستری شده‌اند افزود: در حال حاضر 16 بیمار مثبت در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری هستند و اگر مردم این موضوع را جدی نگیرند وضعیت وخیم‌تر خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد نیز گفت: میزان افراد مبتلا به کرونا و تعداد بیمارانی که با حال نامساعد در بیمارستان بستری می‌شوند در این شهرستان بسیار بالاست.

حیدر احسانی بیان کرد: سومین بخش بیمارستان تایباد به دلیل تعداد بالای مبتلایان نیز به بیماران کرونایی اختصاص داده شده در عین حال به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی، فرسایش و ابتلای همکاران کادر درمان، امکانات ما پاسخگوی بار مراجعات نیست لذا با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دومین گروه از بیماران مبتلا به کرونا به مشهد اعزام شدند.

وی مطرح کرد: از همشهریان تقاضا می‌شود برای حفظ سلامتی خود و دیگران تا حد ممکن در اماکن پرتجمع و مراسمات حاضر نشوند و در صورت حضور ضروری حتما از ماسک استفاده شود و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز