خبرگزاری کار ایران

ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کاروانسرای شاه عباسی در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۴۲۲

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق سخنان رییس جمهوری محترم ائتلاف ملی برای ایجاد بسترهای آرامش، رضایتمندی و رفاه مردم شکل گرفته است و در این راستا در البرز نیز به تبعیت از الگوی ملی برنامه محور اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در کاروانسرای شاه عباسی کرج با بیان اینکه طی هفته صنایع دستی از دو نمایشگاه صنایع دستی استان دیدن کردیم، افزود: در این راستا بخش خصوصی فعالیت چشمگیری داشته و دریایی از هنر بانوان را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه در کاروانسرای شاه عباسی نیز جوانان و بانوان بسیار حضور فعال و پرشوری داشتند، ادامه داد: در کنار برنامه ریزی برای حفظ و حراست از بناهای تاریخی استان به صورت هدفمند در نظر داریم از صنایع دستی و فعالان این عرصه حمایت ویژه ای داشته باشیم.

شهبازی گفت: درصدد هستیم که نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان را راه اندازی کنیم تا مکان آبرومندی در شان هنرمندان البرزی ایجاد شود.

وی افزود: با کارهایی که در حوزه های مختلف مشاهده شد می توان این ادعا را داشت که البرز در تولیدات صنایع دستی حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: براساس اهداف اقتصاد مقاومتی و بسترسازی برای تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان بویژه در حوزه صنایع دستی علاوه بر ارز آوری ، اشتغالزایی و کارآفرینی بسیاری نیز همراه دارد.

وی گفت: در این حوزه حمایت ویژه ای از هنرمندان خواهیم داشت و ماموریت ساماندهی و ایجاد بسترهای حمایتی نیز به معاون اقتصادی استانداری داده شد تا حاصل ارزشمند دستان هنرمند البرزی ها در کشور و دنیا عرضه شود.

شهبازی افزود: طبق سخنان رییس جمهوری محترم ائتلاف ملی برای ایجاد بسترهای آرامش، رضایتمندی و رفاه مردم شکل گرفته است و در این راستا در البرز نیز به تبعیت از الگوی ملی برنامه محور اقدام خواهیم کرد.

در این بازدید هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی طی نامه ای از استاندار البرز دائمی شدن نمایشگاه صنایع دستی در کاروانسرای شاه عباسی را درخواست کردند و استاندار نیز دستور پیگیری ویژه در این خصوص را صادر کرد که مورد قدردانی و تشویق حضار قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز