خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان:

32 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای سمنان بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۳۴۱

استاندار سمنان با اشاره به روند مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان افزود: اکنون ۳۲ نفر از بیماران یا افراد مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان افزود: توجه به وحدت و همدلی و پاشیدن بذر امید در جامعه یک ضرورت است و استان سمنان در بخش‌های مختلف توفیق های خوبی در سال های گذشته کسب کرده که باید این موفقیت‌ها اطلاع رسانی شود.

استاندار سمنان گفت: جوسازی و برهم زدن وحدت در جامعه اقدامی غیرفرهنگی و در تعارض با ارزش‌های اخلاقی و معنوی است.

وی خاطر نشان کرد: توجه به فرهنگ کار و نوآوری در ارتباط با این موضوع یک رویه اساسی است که باید مسئولان مربوط نسبت به آن توجه داشته باشند.

استاندار سمنان ادامه داد: فضای فرهنگی و اقتصادی سمنان به نسبت دیگر استان‌های کشور مثبت و مطلوب است و بحران و معضل جدی در استان در بحث تحریم و اشتغال به نسبت دیگر نقاط کشور وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دروغ، تهمت، حسادت و... از چالش‌های فرهنگی در جامعه است که این موضوعات به مسایل مختلف کشور آسیب می زند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به رونق اقتصادی در استان سمنان در سال ۹۸، گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی از استان سمنان به نقاط مختلف جهان در سال گذشته به نسبت مدت مشابه سال ۹۷ افزون بر ۴۳درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز