خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خبر داد:

کشته و مجروح شدن ۲ کارگر بر اثر ریزش دیوار در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۷۹۲

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: بر اثر تخریب غیر اصولی دیواره بتنی یک ساختمان در حال احداث در بلوار قاضی طباطبایی مشهد دو کارگر کشته و مجروح شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی رضایی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: ظهر امروز سه شنبه بیست خرداد  ۱۳۹۹ در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش دیوار بر روی دو کارگر ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۳ را به محل حادثه در بولوار قاضی طباطبایی اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان و نجاتگران در محل حادثه مشخص شد دیواره بتنی یک پروژه در دست احداث به دلیل بی احتیاطی کارگران به یکباره بر روی آنان ریزش کرده که در پی این اتفاق یک کارگر ۵۰ ساله به دلیل شدت حادثه در دم فوت و یک کارگر دیگر نیز که ۳۰ سال سن داشت از ناحیه پا مجروح شده که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه ضمن بیرون کشیدن جسم بی‌جان کارگر فوت شده از زیر بتن های آوار شده ، کارگر دیگر را نیز که از ناحیه پا دچار آسیب گردیده بود برای انتقال به بیمارستان تحویل  اورژانس حاضر در محل دادند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و پیکر کارگر جان باخته نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز