خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی استانداری اصفهان مطرح کرد؛

بازدید از شهرستان‌ها برای برنامه ریزی برای انتخابات سال آینده/ اردستان در وضعیت سفید شیوع بیماری کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۱۰۲

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت : استانداری اصفهان در حال برنامه بهتر برای برگزاری انتخابات آینده است تا انتخابات پرشور‌تری داشته باشیم.

علی اصغر رفیعی نژاد در حاشیه سفر به اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد : با برنامه‌ریزی انجام شده قرار است بازدیدهای دوره‌ای را به منظور بررسی آخرین وضعیت اداری شهرستان و موضوع بیماری کووید19 انجام دهیم. این‌برنامه‌ از طرف فرمانداری های شهرستان های استان اصفهان انجام می شود که امروز در شهرستان اردستان این موضوع اجرایی شد.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان اردستان در موضوع بیماری کووید19مناسب و‌ مشکل حادی وجود ندارد و هم اکنون در وضعیت سفید شیوع بیماری قرار دارد،خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان با توجه به موقعیت جغرافیایی که داشت در ابتدای شیوع بیماری موجب نگرانی استان بود که با اقدامات صورت گرفته این بیماری در این شهرستان وضعیت بهتری پیدا کرده نگرانی کمتر شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان با بیان اینکه اقداماتی که مجموعه استان باید در موضوع بیماری کووید19 انجام دهد در بالاترین سطح بین المللی خود در حال انجام است تاکید کرد: آنچه موجب می شود یک بیماری کنترل شود رفتار مردم است و اگر مردم موضوع فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند این بیماری مهار خواهد شد و هم اکنون‌در حال کنترل است.

رفیعی‌نژاد در پایان با تقدیر از زحمات تیم فرمانداری اردستان در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه مشارکت بالای 91 درصدی مردم را در این شهرستان داشتیم که با همکاری و تلاشی که مجموعه فرمانداری اردستان انجام دادند انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شد.

وی با بیان اینکه هنوز زمان بندی برای سال 1400 ابلاغ نشده،گفت: استانداری در حال برنامه‌ریزی برای بهتر شدن زیرساخت ها انتخابات هست که انتخاباتی پرشور و سالمی را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز