خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس خبر داد:

ایجاد اشتغال برای یکهزار نفر با راه‌اندازی کارخانه‌های راکد در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۹۳

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی واحدهای راکد در اردستان بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهارکرد: در دوره دهم مجلس شورای اسلامی بیش از 600 نفر اشتغال برای جوانان در کارخانه‌ها و همچنین شرکت کال سنتر شهرستان اردستان فراهم شد.

وی افزود: با احداث، تکمیل و احیای کارخانه‌های در حال ساخت شهرستان اردستان همچون چینی گستر، فاستونی و یاتاقان در سال جاری به جمعیت اشتغال کار شهرستان اردستان اضافه خواهد شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال جدید پیگیر هستیم تا با برطرف شدن موانعی که بر سر راه شرکت‌ها و کارخانجات موجود شهرستان اردستان است شاهد تکمیل شدن و راه‌اندازی این مجموعه‌ها باشیم و موتور محرکه اشتغال را در سال جهش تولید به حرکت درآوریم.

 طباطبایی نژاد تصریح کرد: راه‌اندازی مجدد کارخانه فاستونی که جدیدا واگذار شده 15 نفر اشتغال ایجاد کرده و کارخانه یاتاق هم در حال جذب و پذیرش 15 نفر کارگر است و کارخانه موتور نیز که تعدیل نیرو داشت با مذاکراتی که انجام شده بزودی نیروهای خود را پذیرش خواهد کرد تا بتوانیم قدم مثبتی در حوزه اشتغال در سال جدید در شهرستان اردستان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کال سنتر در اردستان نیز با ارزیابی‌ها و تحقیقاتی که انجام می‌دهد سعی دارد تا نیروهای کیفی و با پتانسیل بالا را جذب کند که اخیرا این کار نیز انجام شده و تمدید قراردادهای تعدادی از نیروهای آن انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز