خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ابتلای ۱۰ کودک به کرونا در نهاوند از ابتدای سال تاکنون/ مردم مانند گذشته فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۶۴۴

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ کودک در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰ کودک به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

دارابی ادامه داد: این کودکان با بهبودی کامل در طول این مدت درمان و از بیمارستان شهرستان نهاوند ترخیص شده اند.

وی افزود: در حال حاضر 2 کودک مشکوک به بیماری کرونا بین 3 تا 7 سال در بیمارستان بستری هستند که جواب تست‌شان منفی بوده که احتمالا فردا از بیمارستان ترخیص می شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند تصریح کرد: مردم شهرستان نهاوند اوایل بیشتر فاصله اجتماعی را رعایت می کردند و با بازگشایی بازار و بسیاری از اماکن عمومی فکر می‌کنند این بیماری از بین رفته و مثل گذشته رعایت فاصله‌گذاری رعایت نمی‌شود.

دارابی افزود: مردم باید بدانند که اگر اصول بهداشتی را رعایت نکنند بیماری کرونا آنها را غافلگیر می‌کند و این بیماری بسیار خطرناک است. روزانه به طور میانگین ۱۰ فرد مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه می کند و روزی 2 الی 3 نفر بیمار با تست مثبت برای روند درمانی بستری می‌شوند.

وی گفت: از ابتدای بیماری تاکنون در این شهرستان تعدادی از بیماران کرونایی جان باخته اند و هفته گذشته نیز 2 مورد فوتی داشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز