خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد مطرح کرد؛

تخریب خلاق و ایجاد ساختارهای جدید نیاز مهم استارتاپ‌ ها است

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۲۰۰

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: اگر تفکر انتقادی به نوجوانان و جوانان آموزش داده نشود، اساسا نمی‌توانیم به استارتاپ ها و بیزینس مدل‌های نوین دست یابیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، شهریار آل شیخ در وبینار پیش رویداد اولین استارتاپ ویکند آنلاین کشور با موضوع ایمنی کسب و کارها در دوران کرونا و پسا کرونا گفت: بیزینس مدل‌های جدید و استارتاپ ها احتیاج فراوانی به پروسه تخریب خلاق و ایجاد ساختارهای جدید دارند. تخریب خلاق نیز نیازمند تفکر انتقادی است که باید در سرفصل دروس آموزشی در نظام آموزشی ما گنجانده شود.

 معاون برنامه‌ ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه اگر تفکر انتقادی به نوجوانان و جوانان آموزش داده نشود، اساسا نمی‌توانیم به استارتاپ ها و بیزینس مدل‌های نوین دست یابیم، گفت: نکته بسیار مهم در طراحی استارتاپ ها موضوع سبک زندگی در روزگار مدرن است. در یک بازه هزار ساله تا گذشته نه چندان دور، سبک زندگی جوامع به شکل ثابت و با تغییرات بسیار جزئی ادامه دار بود اما از چند دهه گذشته اما تغییرات چشمگیر در تکنولوژی ها سبب تغییرات شدید در سبک‌های زندگی شده است.

وی افزود:مدل‌های جدید و استارتاپ ها احتیاج فراوانی به پروسه تخریب خلاق و ایجاد ساختارهای جدید دارند، تخریب خلاق نیز نیازمند تفکر انتقادی است که باید در سرفصل دروس آموزشی در نظام آموزشی ما گنجانده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز