خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان :

راه های روستایی آسفالت شده لاهیجان بیش از میانگین استانی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۱۲۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: راه های روستایی آسفالت شده لاهیجان بیش از میانگین استانی است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: از مجموع 601 کیلومتر راه روستایی شهرستان لاهیجان ، 347 کیلومتر آسفالت است 57/7 درصد راه های شهرستان را دربرمیگیرد که از میانگین استانی آسفالت راه های روستایی بیشتر است .

وی افزود : در پایان سال 97 تصمیم بر این شد که راه های روستایی در اختیار اداره کل راهداری قرار گیرد اما در راستای اتمام پروژه های باقیمانده در سال 98 ، هشتاد و شش پروژه در اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفت .

ماکان پدرام با اشاره به دریافت نزدیک به 1500 تن قیر در سال قبل گفت :تردد در راه های روستایی گیلان ، با توجه به گردشگر پذیر بودن بسیاری از روستاها ، کشوری است و اگر شرایط مالی اجازه بدهد مشکلات این راه ها هرچه زودتر حل خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به پروژه پل روگذر میدان گیل لاهیجان نیز اشاره داشت و گفت: پس از توافقات جدیدو پیگیری های نماینده شهرستان مشکلات مالی پیمانکار به زودی حل خواهد شد .

وی همچنین به طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره داشت و گفت : در لاهیجان این اداره زمینی برای اجرای این پروژه ندارد و با توجه به دستور استاندار ، سایر ادارات اگر زمینی برای اجرای پروژه مذکور دارند در اختیار این اداره قرار دهند .

`پدرام در ادامه درباره پروژه راه بازکیاگوراب به سیاهکل و سیاهکل به سنگر نیز اشاره داشت و گفت :برای آزادسازی زمین های 4 کیلومتر باقیمانده راه سیاهکل به سنگر 12 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.

همچنین در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان قول اختصاص هفت میلیارد تومان دیگر برای آزاد سازی و تعیین تکلیف زمین های این پروژه گرفته شد. راه سیاهکل به بازکیاگورب نیزبا توجه به انصراف پیمانکار قبلی ، وارد مناقصه جدید شده و تا یک ماه آینده پیمانکار جدید مشخص خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز