خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبرداد:

نماز جمعه در سه شهر استان قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۷۷۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آئین عبادی- سیاسی نماز جمعه امروز نهم خرداد در سه شهر استان شامل آبیک، خاکعلی و آبگرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرهای یاد شده که آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در آنها برگزار شد، به لحاظ ابتلا و شیوع ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار داشتند.

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری کرونا در استان قزوین گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست های خود وضعیت شهرهای کشور از حیث ابتلا و شیوع به کرونا را تعیین و ابلاغ می کند که بر این اساس در شهرهای سفید امکان برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای بازگشایی مساجد گرفته نشده است و تنها برخی از این اماکن مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر باز بودند، اظهار داشت: ستاد ملی مقابله با کرونا پس از جمع بندی های لازم، نظر خود در خصوص بازگشایی مساجد را هفته جاری اعلام خواهد کرد.

این مسئول همچنین گفت: از فردا شنبه روال کار ادارات و دستگاه های اجرایی به شکل سابق باز می گردد و بر این اساس ساعت کار این مکان ها از 7:30 تا 14:30 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز