خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار قزوین به مناسبت روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۶۴۴

استاندار قزوین گفت: روابط عمومی‌ به عنوان اتاق فکر سازمان‌های پیشرو هستند و از این طریق برای مدیریت افکار عمومی اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور  با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی، گفت: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و در این مسیر از همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن به این دو عنصر مهم استفاده می‌کند.

در بخشی از این پیام آمده است: بدون شک سازمان‌های امروزی برای بقای خود به شناخت پیرامون و ارتباط سازنده و دائم با مخاطبان و دادن پاسخ مناسب به نیازهای آنان نیاز دارند، هرچقدر سازمان بتواند نیازهای مخاطبان خود را کشف و به آنها پاسخ مناسب دهد، اعتماد مخاطبان به آن سازمان بیشتر و مستحکم‌تر خواهد بود.

 به یقین سازمان‌های پیشرو، روابط عمومی‌ها را به عنوان اتاق فکر خود می‌دانند و از این طریق برای مدیریت افکار عمومی اقدام می‌کنند که رهاورد این روش آگاهی، اعتماد سازی و امنیت روانی در جامعه است.

در اهمیت جایگاه روابط عمومی همین بس که حضرت امیرالمومنین علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می‌دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه بر می‌شمارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی، لازم می‌دانم از خدمات، زحمات، تلاش و پشتکار دست اندرکاران این حوزه در مسیر آگاهی رسانی و اعتمادسازی در جامعه تشکر و قدردانی نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق همه خدمتگذاران این عرصه مهم و حیاتی را مسالت نمایم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز