خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک تجارت هفته روابط عمومی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۱۴۸

مدیرعامل بانک تجارت با صدور پیامی هفته روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
روابط عمومی کوششی است طرح شده برای نفوذ بر افکار عمومی از طریق سیرت خوب و عملکرد مسئولانه براساس ارتباطات دو جانبه رضایت بخش.
یک روابط عمومی پویا به مدیریت کمک می کند که از افکار عمومی مطلع و نسبت به آن حساس و پاسخگو باشد و کمک می کند که مدیر با تغییرات همگام باشد و به گونه‌ای اثربخش از تغییرات استفاده کرده و به عنوان یک سیستم پیش آگاهی دهنده در پیش بینی امور به مدیریت یاری می‌رساند و در زمینه های مذکور تحقیق و بررسی می کند و از ارتباطات صحیح، منطقی و اخلاقی به عنوان ابزار اصلی کار خویش استفاده می کند.
کارگزاران روابط عمومی بانک تجارت نیز به عنوان پرچم‌دار سازمان، در مواجهات خود با مشتریان و مخاطبان خدمات بانک، همواره آئینه‌ای تمام نما از بانکی هستند که مشتری‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
آخرین هفته اردیبهشت به عنوان هفته گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از زحمات فعالان این عرصه قدردانی کنیم.
 
محمدابراهیم مقدم
مدیرعامل بانک تجارت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز