خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:

احیای 100 واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۵۳۴

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از احیا 100 واحد تولیدی راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در سال جهش تولید خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: بیشتر این واحدها جزو صنایع کوچک هستند و راه اندازی دوباره آنها کمک زیادی به تکمیل زنجیره های تولید در استان خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: این واحدهای تولیدی طی یک دهه اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی از جمله کمبود مواد اولیه، نبود بازار و نوسانات این حوزه، کمبود سرمایه در گردش، فرسودگی ماشین آلات و عدم بروز رسانی آنها، بدهی بانکی، سوء مدیریت و یا اختلاف با شرکا و ... غیرفعال و راکد شده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز 55 واحد تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به چرخه تولید بازگشتند، ادامه داد: در سال جاری بخش زیادی از توان و انرژی خود را در کنار جذب سرمایه گذاران جدید و حمایت از واحدهای تولیدی فعال به راه اندازی کارخانجات راکد اختصاص داده ایم.

خانپور یادآور شد: ۱۰۰ واحد تولیدی راکد یاد شده از طریق جذب سرمایه گذاران جدید، تغییر خط تولید، دریافت تسهیلات مالی و ... راه اندازی و به چرخه تولید بازخواهند گشت.

به گفته این مسئول، با راه اندازی این واحدها برای یک هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین راکد و غیرفعال بوده و یا با کمترین ظرفیت به تولید می پردازند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

۲۵۰۰ واحد تولیدی بزرگ و کوچک در شهرک های صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند که از این تعداد هزار مورد مربوط به شهرک ها و نواحی صنعتی و سایر مربوط به البرز تنها شهر صنعتی استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز