خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه :

کشف 65 کیلوگرم گوشت فاسد دام در کرمانشاه / 5 واحد غیرمجاز مرغ زنده پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۹۳۶

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف 65 کیلوگرم گوشت فاسد دام سبک و سنگین در این شهرستان خبر داد و گفت: 5 واحد غیرمجاز فروش مرغ زنده پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ایرج کاکایی ضمن تبریک و گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان با ارائه  گزارش عملکرد اکیپ مشترک دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در هفته جاری اظهار داشت: از مورخ 13 الی 18 اردیبهشت سال 99 با بازرسی و گزارش های مردمی به پنج مرکز متخلف و غیر بهداشتی اخطار پلمب داده شد و پنج واحد مرغ زنده نیز پلمب شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از جمع آوری 65 کیلوگرم کشتار غیرمجاز دام سبک و سنگین در این ایام خبر داد و افزود: معرفی دو واحد متخلف به تعزیرات حکومتی استان برای برخورد قاطعانه با این متخلفان انجام گرفت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش از کشف، جمع آوری و معدوم سازی امعاء و احشا، کله پاچه دام سبک و سنگین و دل و جگر فاسد از سطح شهرستان کرمانشاه با همت اکیپ مشترک دامپزشکی خبر داد و گفت: پنج دست دل و جگر آلوده و تاریخ مصرف گذشته و نیز سه دست کله پاچه غیربهداشتی از این مراکز شناسایی و معدوم شد.

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان دامپزشکی در امر نظارت بر خدمات رسانی مراکز تولید، فرآوری و عرضه مواد غذایی و دام از تخلفات بهداشتی و آسیب های ناشی از آن که جان انسان ها را به مخاطره می‌اندازد، چشم‌پوشی نخواهد داشت، متذکر شد: سال جاری با توجه به شیوع کرونا ویروس و افزایش تخلفات کسب و کارهایی که متضرر شده‌اند و یا محصولات آنان دچار فساد و آلودگی شده، اجرای ضوابط را سختگیرانه تر و بدون مماشات در مبارزه و پیگیری از این تخلفات در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه تورم و مشکلات اقتصادی نبایست سبب هرج و مرج و افسارگسیختگی در جامعه شود و عرصه را بر قشر ضعیف تنگ کند، خاطرنشان کرد: تخلفات بهداشتی و نادیده گرفتن اخطار ماموران اجرایی قانون را به جد رصد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم سلامت و بهداشت شهروندان توسط عده‌ای سودجو با اعمال غیرمجاز به بازی گرفته شود.

کاکایی از جمع آوری و امحای مواد تاریخ مصرف گذشته و فاسد در گشت های بازرسی و معرفی به مراجع قضایی در شهرستان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: بیش از 250 بسته گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته و ماهی غیربهداشتی طی هفته فوق الذکر از سطح شهرستان جمع آوری و معدوم شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: در این ایام به همت اکیپ مشترک و جدیت کارشناس دلسوز و با پشتکار دامپزشکی کرمانشاه، آقای رضوی، تعداد دو واحد غیر مجاز زنده فروشی مرغ در تعاون، یک واحد در انتهای گذرنامه، یک واحد در رودکی و همچنین دو واحد در آبادانی و مسکن پلمب شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه به اجرای گشت‌های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز