خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی کشور خبرداد:

بارش باران در استان‌های شمالی و شرقی کشور/ هشدار نسبت به وزش باد شدید در 11 استان

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۷۴

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوایی کشور طی دو روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز برای استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های البرز شرقی و شمال‌شرق بارش باران خواهیم داشت که با وزش باد شدید و رعدوبرق همراه خواهد بود. همچنین در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

وی افزود: فردا این وضعیت در نقاطی از شمال شرق، شرق کرمان، آذربایجان و اردبیل تداوم خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره وزش باد شدید هشدار داد و گفت: وزش باد شدید فردا در قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم، بوشهر، هرمزگان، خراسان شمالی رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، سمنان و اصفهان پیش بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق گردوخاک گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی آخر هفته اظهار کرد: از پنجشنبه تا شنبه بارش پراکنده در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز رخ می‌دهد. در این بازه زمانی سایر مناطق جوی آرام خواهند داشت.

نقشینه با اشاره به وضعیت دریا‌ها گفت: امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهند بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران افزود: در تهران گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد. همچنین جنوب استان گردوخاک و در فیروزکوه رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز