خبرگزاری کار ایران

۱۵۰ بسته معیشتی بین اصحاب رسانه کرمانشاه توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۷۹

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی میان اصحاب رسانه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، حسن موحد در همایش رزمایش همدلی ضمن تقدیر از خبرنگاران فعال استان که فعالیت شبانه روزی آنها در بحران شیوع این بیماری، باعث افزایش امید و اطلاعات پزشکی و بهداشتی مردم و همچنین کمک به مشارکت عمومی در مقابله با کرونا شده است، اظهار داشت: کشور ما با وجود اینکه سومین یا چهارمین کشور بود که به این ویروس دچار شد اما توانست به خوبی با آن مقابله کند.

وی افزود: در این شرایط مردم با روحیه‌ای که در دفاع مقدس در کشور حاکم بود به مقابله با این ویروس پرداختند.

موحد  با بیان اینکه ایران علی رغم تحریم‌ها، در مقابله با ویروس کرونا جلوتر از کشورهای غربی است، بیان کرد: هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و همکاری و همدلی مردم ایران در این راستا بسیار مؤثر است.

موحد گفت: این تهدید با هدایت‌های رهبر انقلاب به یک همبستگی تبدیل شد و گوشه گوشه ایران تبدیل به سنگر دفاع از مدافعین سلامت شده است.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم کارگاه‌های تولید ماسک و تجهیزات پزشکی و نیازهای بهداشتی مردم در جای جای کشور دایر شده و در این راه همه بسیج شده‌اند.

در ادامه این مراسم معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هم در این مراسم، رزمایش مومنانه را موجب خیزش عظیمی در کشور دانست و گفت: جدای از اینکه چند هزار بسته موادغذایی در این طرح به دست نیازمندان می‌رسد، نفس این کار بسیار زیبا است.

مهدی توسلی افزود: ایران معنای روحیه بسیجی‌گری را برای کشورهای غربی معنا کرد و امروز همه کشورهای غربی باید در مقابل اراده این ملت و روحیه بسیجی‌گری آنها زانو بزنند.

وی در خصوص نقش رسانه‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور هم گفت: اصحاب رسانه در ابتدا جهاد را از خود شروع کردند و با حضور در بیمارستان‌ها و تهیه عکس و گزارش و انعکاس آن در جامعه کار بسیار شجاعانه‌ای انجام دادند که شایسته تقدیر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز