خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد:

پلمپ 247 واحد صنفی متخلف به دنبال بی‌توجهی به فاصله گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۸۳۹

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: عدم توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی 247 واحد صنفی متخلف در یزد را به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: پلمپ این تعداد واحد صنفی پس از بی توجهی صاحبان آنها به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی داوطلبانه از 31 فروردین امسال صورت گرفت.

وی ادامه داد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون سه هزار و 941 واحد صنفی مورد بازدید پلیس و نمایندگان اداره تعزیرات و اتاق اصناف قرار گرفتند.

سرهنگ هاشمی فر ادامه داد: در نتیجه این بازدیدها، علاوه بر پلمب 247 واحد صنفی، پلمپ 32 قهوه خانه 19 کافی شاپ و 22 واحد ضایعات فروشی انجام شد و سه هزار و 621 واحد نیز تذکر دریافت کردند.

وی همچنین از کشف 26 میلیارد ریال قطعات یدکی قاچاق خودرو در یزد خبر داد و گفت: با تلاش ماموران از سه دستگاه تریلی عبوری 72 قطعه یدکی قاچاق کامیون به ارزش 26 میلیارد ریال در ایستگاه بازرسی شهید مدنی این استان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این ارتباط سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند عنوان کرد: متهمان قصد انتقال این محموله را از جنوب کشور به تهران داشتند که در دام پلیس گرفتار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز