خبرگزاری کار ایران

همتی در رزمایش احسان و همدلی در استان هرمزگان:

رزمایش همدلی و کمک های مومنانه جلوه‌های زیبایی از سرمایه معنوی مردم را به نمایش گذاشت /اختصاص و پرداخت کمک از سوی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرای

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۲۱۰

استاندار هرمزگان گفت: جلوه های زیبای دیگری از هنر مردم متدین ایران اسلامی، دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح، تحت عنوان رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در رزمایش احسان و همدلی در استان هرمزگان با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و گرامیداشت هفته اکرام ایتام، عنوان کرد: با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش کمک های مومنانه در سراسر کشور، جلوه های زیبای دیگری از هنر مردم متدین ایران اسلامی، دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح، تحت عنوان رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شکل گرفت.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم و نیروهای مردمی در این کار ارزشمند مشارکت داشته‌اند و در همه مناطق این حرکت خداپسندانه انجام شد که نشان‌دهنده سرمایه معنوی مردم ایران است و باید این کار بزرگ را به عنوان یک فرهنگ خوب حفظ و ترویج کنیم.

استاندار هرمزگان با قدردانی از تلاش همه نهادها و دستگاه‌ها و مردم استان هرمزگان در رزمایش احسان و همدلی و کمک های مومنانه، تصریح کرد: این حرکت بزرگ در هرمزگان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان به خوبی انجام و کمک‌های مومنانه برای افراد نیازمند تامین و ارسال شد.

همتی با اشاره به پیگیری های دیگر که از طریق بنیاد مستضعفان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این کمک ها به تمامی ساکنان جزایر هرمز، لارک و هنگام و همچنین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در جزیره قشم و علاوه بر آن به فعالان در قایق ها و شناور ها و گردشگری دریایی در استان که به دلیل شیوع بیماری کرونا در کار و فعالیت خود دچار مشکلاتی شده بودند اختصاص یافت که در مجموع شامل سه هزار و ۱۵۰ نفر در استان هرمزگان شد.

وی گفت: امروز نیز بیش از 32 هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع بیماری کرونا اهدا می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته برای مدیریت بیماری کرونا در کشورمان و همچنین در استان هرمزگان، اظهار کرد: با لطف خداوند متعال، هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های مجموعه دولت، دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح و دیگر نهادها و همچنین مشارکت مردم توانسته‌ایم در عرصه مدیریت و مقابله با کرونا، سربلند باشیم.

همتی اضافه کرد: امروز شرایط کشور ایران در زمینه مقابله با کرونا، به مراتب بهتر از کشورهایی است که ادعای توسعه یافتگی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز