خبرگزاری کار ایران

کشف کولرگازی های قاچاق در بار گندم

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۹۰

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف تعدادی کولرگازی قاچاق در بار گندم به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سرهنگ «جلیل سلطانی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از حمل تعدادی کالای خانگی قاچاق توسط چهار دستگاه کامیون حامل بار گندم، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در گام نخست به شناسایی کامیون های مذکور و مسیر تردد آنها پرداخته و سپس در محل مناسب برای توقیف آن ها مستقر شدند.

سرهنگ سلطانی تصریح کرد: کامیون های حامل بار قاچاق که به سمت کامیاران در حال حرکت بودند پس از شناسایی و مدتی تعقیب نامحسوس توقیف و ماموران نسبت به بازرسی از آنها اقدام کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی هشت دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسد، کشف شد.

وی همچنین از دستگیری هشت متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سرهنگ سلطانی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری پلیس کرمانشاه در سال جاری برشمرد و گفت: سال گذشته نیز آمار کشفیات قاچاق حدود ۳۵ درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز