خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان خبر داد:

انواع کالای قاچاق در عملیات مشترک پلیس قزوین و کردستان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۲۳۱

محموله کالاهای قاچاق با ارزش تقریبی یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال طی سه فقره عملیات مشترک از سوی پلیس قزوین و کردستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار "مهدی حاجیان" فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی لازم در اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان مبنی بر انتقال سه محموله قاچاق از استان های جنوبی به یکی از استان های شمال غرب کشور بررسی دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: با تلاش عوامل پلیس آگاهی در اداره مبارزه با قاچاق کالای استان، طی هماهنگی های لازم اطلاعات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان "کردستان" قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین در تصریح خبر گفت: عوامل پلیس آگاهی استان کردستان پس از دریافت اطلاعات و انجام اقدامات فنی و مراقبتی انجام شده توسط پلیس آگاهی قزوین، در محور های مواصلاتی شهرستان "دیواندره" موفق به شناسائی ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس شده که طی عملیات ضربتی آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو های توقیفی تعداد یک صد و ۲۹ هزار و ۷۰۰ نخ سیگار خارجی و ۴۰۰ کیلو لباس خارجی (تاناکورا)  و ۳۴۵ ثوب روسری خارجی و ۲ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق کشف شد.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی استان کردستان شدند ،خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله های قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز