خبرگزاری کار ایران

فتوحی خبر داد:

حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی با موضوع جهش تولید در فارس

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۸۸۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از حمایت این شرکت از پایان نامه‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی با محوریت جهش تولید در صنایع کوچک خبر داد و گفت: این طرح با هدف استفاده از توان دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای رفع نیازهای صنعت و تحقق شعار سال اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، احد فتوحی توسعه همکاری‌های علمی پژوهشی بین دانشگاه‌ها و صنعت، شناسایی و معرفی استادان و دانشجویان مستعد و علاقه مند در زمینه‌های مرتبط، استفاده از نظرات و تخصص آنها و هدایت و بهره برداری از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی برای حل مشکلات صنایع کوچک و کمک به جهش تولید و استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه دانشگاهها در این زمینه‌ها را از جمله اهداف اجرای این طرح بیان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس عنوان کرد: بر اساس این طرح، از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد تا سقف ۲۰ میلیون ریال، دکتری تا سقف ۴۰ میلیون ریال، فوق دکتری تا سقف ۶۰میلیون  ریال حمایت خواهد شد.

فتوحی اضافه کرد: موضوعات پایان نامه‌ها باید از بین اولویت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی اعلام شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس باشد تا علاوه بر رفع مسائل و مشکلات، راهکارهای جدید برای جهش تولید و نیز توسعه و حمایت یا رفع معضلات عمومی صنایع کوچک باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس توجه به مشخصات اقلیمی و جغرافیایی و منابع انسانی و مزیت‌های منطقه‌ای و ملی در طرح‌های توسعه‌ای از دیگر ویژگی‌های مد نظر در پایان نامه‌های مورد حمایت بیان کرد.

وی گفت: متقاضیان باید با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم درخواست، موضوعات پایان نامه را مطرح کنند تا پس از بررسی توسط کارشناسان، پایان نامه‌های مورد نظر انتخاب شود.

فتوحی با بیان اینکه تاکنون از پایان نامه‌های مختلفی توسط این شرکت حمایت شده است، افزود: موارد مرتبط برای موضوعات پایان نامه‌ها در شرکت شهرکهای صنعتی فارس موجود است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این شرکت از این موضوعات آگاهی یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز