خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

۶۰ فقره سرقت قطعات خودرو در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۷۳۰

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۶۰ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در قزوین کشف و 2 سارق و یک مالخر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی‌حاجیان در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وصول پرونده‌های متعدد در خصوص سرقت‌های قطعات و لوازم داخل خودور در سطح شهرستان قزوین، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران با تحقیقات و بررسی سرقت‌های انجام شده و اقدامات فنی صورت گرفته و شبانه روزی محل اختفای یک سارق را در شهر قزوین شناسایی و طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه نامبرده دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های فنی پلیس که ابتدا منکر بزه انتسابی بود به سرقت‌های متعدد با همدستی یک سارق و یک مالخر اعتراف کرد.

وی افزود: با دستگیری سارق و مالخر و بازجویی از آنان در مشاهده مستندات و ادله کافی پلیس، متهمان به ۶۰ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودور در سطح شهرستان قزوین اعتراف کردند.

حاجیان تصریح کرد: متهمان پس از معرفی به مراجع قضائی راهی زندان و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان و کشف سرقت‌های احتمالی توسط سارقان دستگیر شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست از پارک خودرو در نقاط خلوت بپرهیزند و وسایل نقلیه خود را به وسایل بازدارنده مانند دزدگیر و وسایل هشداردهنده مجهز کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعاً موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز