خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد:

ماموریت ضربتی پلیس مشهد در ۳۰ دقیقه/ از ادعای عامل نگهداری داروهای غیرمجاز تا نیرنگ مرد جوان برای سرقت

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۳۱۲

فرمانده انتظامی مشهد از کشف مقادیری داروهای غیرمجاز و رمزگشایی از ۶ فقره سرقت موتورسیکلت در سایت واسطه گر فروش کالا و وسیله در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: تیم های تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی در مرحله اول این عملیات، سرنخ داروهای غیرمجاز را در خانه ای مسکونی پیدا کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، خانه مذکور که در بلوار طبرسی شمالی مشهد بود مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران در بازرسی از خانه مسکونی 127 جعبه 5 عددی آمپول های غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع را کشف و صاحبخانه و برادرش را به کلانتری هدایت کردند.

سرهنگ صارمی گفت: صاحبخانه در اظهارات اولیه خود مدعی شد برادرش که به موادمخدر اعتیاد دارد مدتی قبل از همسرش جدا شده و در خانه اش زندگی می کند که چندی قبل هنگام مسافرکشی، یکی از مسافران کیف دستی خود حاوی این داروها را داخل خودرو جا گذاشته و او نیز فکرش فروش داروها در پنجراه مشهد به سرش می زند که نتوانسته نقشه خود را عملی کند و این داروها را به داخل خانه بازگردانده است.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: بنا بر اظهار نظر اولیه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در بررسی احراز کیفیت، این داروها قابلیت مصرف انسانی نداشته و باید معدوم شوند که در این رابطه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ صارمی گفت: تیم های تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد دقایقی پس از کشف داروهای غیرمجاز، در پی گیری پرونده سرقت های سریالی موتورسیکلت با همکاری یکی از مالباختگان ، متهم را در حالی که سوار بر موتورسیکلت مسروقه در میدان پنجراه مشهد حرکت می کرد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: جوان 31 ساله که چند فقره سابقه سرقت وجه نقد و طلا و دلار در کارنامه سیاه خود دارد در برابر شواهد و ادله غیرقابل انکار اعتراف کرد: به فروشندگان موتورسیکلت که در سایت واسطه‌گر مجازی آگهی فروش درج می کردند مراجعه و موتورسیکلت‌ آنها را به بهانه بررسی وضعیت موتوری به سرقت می برده است.

سرهنگ صارمی اظهار داشت: این جوان که تاکنون به 6 فقره سرقت موتورسیکلت با این روش اعتراف کرده مدعی شد برای بعضی از موتورسیکلت ها، پلاک و قولنامه جعلی تهیه می کرد و در مواردی نیز با مالباختگان تماس گرفته و از آنان در قبال تحویل وسیله نقلیه سرقتی درخواست مژدگانی کرده است.

وی گفت: تحقیقات از این متهم برای کشف دیگر سرقت های انجام شده توسط او در حالی ادامه دارد که بررسی های پلیسی نشان می دهد او در مواردی نیز موتورسیکلت سرقتی را برای سرقت یک موتورسیکلت دیگر ، نزد فروشنده به امانت می گذاشته تا بتواند پس از جلب اعتماد، نقشه خود را عملی سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز