خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود:

اخراج پرسنل شرکتی بیمارستان امام حسین(ع) را پیگیری می کنم

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۶۱۴

فرماندار هشترود گفت: اخراج چندین نفر از پرسنل شرکتی بیمارستان امام حسین(ع) به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،امین امینیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، در این خصوص اظهار کرد: اگر تخلفاتی که توسط این شرکت درباره مسائل مربوط به پرداختی‌های کارکنان انجام شده، مستند باشد با متخلفان برخورد قانونی خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: طبق گزارش‌های رسیده از شبکه بهداشت و درمان هشترود، در تهیه لباس و ماسک با مشکل مواجه هستیم، اما وسایل حفاظتی موجود از استانداردهای لازم برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، از کمک 100 میلیون تومانی خیران حوزه سلامت برای خرید لوازم حفاظت فردی برای کادر درمان هشترود خبر داد.

امینیان با اشاره به همجوار بودن مراکز تست کرونا، گفت: طبق گفته رئیس شبکه بهداشت، تمهیدات لازم انجام شده تا راه ورودی بیماران مشکوک به کرونا و محل نمونه گیری از سایر مراجعان به پایگاه‌های سلامت و درمانگاه، جدا باشد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش های واصله از دبیر مبارزه با کرونای شهرستان هشترود، پرسنل درمان هشترود خواستار ماسک n95 و تعویض لباس‌های خود به طور مرتب هستند، اما با توجه به کمبودها این امر امکان پذیر نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز