خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

روند بستری و موارد مثبت در خلیل آباد رو به افزایش است

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۵۰۴

مدیر شبکه بهداشت ودرمان خلیل آباد از مراجعات بیماران بد حال به بیمارستان و افزایش روند بستری و موارد مثبت به کرونا و احتمال گسترش آن در روز های آینده نیز خبر داد.

سید محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خلیل آباد ، ضمن قدردانی از خیرین نیک اندیش، جوانان و بسیجیان فعال در پویش های مردمی در شهر و روستاهای شهرستان افزود:  مردم بایستی رعایت بهداشت فردی شست‌ و شوی مرتب دست ها، رعایت فاصله، استفاده از ماسک در فضا های عمومی، و از همه مهم تر در خانه ماندن را بسیار جدی تر رعایت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد اظهار داشت: هنوز کشور و شهرستان به مرحله کاهش مراجعات نرسیده و لازم است همه مردم با کمیته های شهری و روستایی که  دکتر بهشتیان مسئول این گروه هستند و فعالیت هایشان عمدتا مراقبت از خانواده هایی که بیمار مثبت، مشکوک و مرخص از بیمارستان ولی ناقل فعال دارند  و نیاز به قرنطینه خانگی است، همکاری نمایند، تا از گسترش بیشتر در روستا و اقوام و بستگان بیماران پیشگیری شود.

هاشمی با بیان اینکه همه باید دقت داشته باشیم که ویروس کرونا  در شهر و روستا ها فعال است گفت:  روستا ها و محله هایی که بیمار کم تری داشتند خیالشان راحت نباشد و روستا هایی که فوتی و موارد مثبت دارند باید مراقبت ها چندین برابر شود.

وی با اشاره به اینکه موارد مثبت و مشکوک برای پیگیری بیشتر به دهیاران که مسئول کمیته ها هستند اطلاع داده می‌شود بیان کرد: بدون تعارف باید عرض کنم  اگر مردم در خانه نمانند و حضورهای غیر ضرور درخیابان ها، دورهمی های خانوادگی و هر گونه تجمعی داشته باشند علاوه بر به هدر دادن همه زحماتی که تا به حال انجام شده، شاهد اوج گرفتن بیماران کرونایی و متاسفانه خانواده ای زیادی داغدار و از دست دادن عزیزان خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز