خبرگزاری کار ایران

در دیدار با شهردار رشت مطرح شد؛

قول مساعد منتخب مردم در مجلس برای فعالیت در زمینه توسعه شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۷۲۱

در دیدار شهردار رشت با یکی از سه منتخب شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، احمدی سنگری قول همه گونه مساعدت و همکاری با مدیریت شهری در زمینه توسعه و عمران رشت را داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این دیدار که در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری رشت برگزار شد، ناصر حاج محمدی با تشریح برخی از مسائل و مشکلات شهری همچون مدیریت پسماندها، ترافیک سنگین شهر رشت و آلودگی‌های دو رودخانه اصلی و... که سالیانی است این مسائل شهروندان رشت را می آزارد، خواستار حمایت‌های جدی نمایندگان و پیگیری آنها برای حل مسائل از طریق مقامات کشوری و استفاده از ظرفیت مجلس و پارلمان ملی برای جذب اعتبارات در این زمینه ها شد.

احمدی سنگری هم در این دیدار قول همه گونه مساعدت برای حل این مباحث را داد و گفت: مشکلات شهری مشکلات نمایندگان مجلس هم هست و ما برای حل آنها هر چه در توان داریم به کار می گیریم.

شهرداررشت هم از نگاه حمایت‌گرانه منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی‌حمایت کرد و گفت: امیدواریم هر سه منتخب شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی دست مدیریت شهری را برای اجرای پروژه های توسعه ای شهر بگیرند.

حاج محمدی در پایان از علاقه مندی احمدی سنگری برای حل مباحث شهری قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز