خبرگزاری کار ایران

نظامی‌خواه در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا:

انتشار اخبار امیدآفرین مکمل نقد و مطالبه گری/ جوانگرایی ایلنا مایه امید و تحسین است

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۹۵۵

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی ظهر امروز همزمان با هفته کار و کارگر از دفتر سرپرستی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهر تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رامین نظامی خواه در این بازدید بر نقش ویژه رسانه‌های تخصصی در سپهر اطلاع‌رسانی تاکید کرد و از ایلنا به عنوان رسانه ای حائز ویژگی های لازم برای تاثیرگذاری ویژه بر فضای خبری استان یاد کرد.

وی‌گفت: آذربایجان شرقی و تبریز یکی از قطب‌های اقتصاد و صنعت کشورمان است و موضوعات کار وکارگری پرشماری برای پرداخت رسانه ای داریم.

مسئول بسیج رسانه استان جوانگرایی خبرگزاری ایلنا در آذربایجان شرقی را مایه امید و تحسین دانسته و گفت: موفقیت تیم جوان سرپرستی ایلنا در استان موجب اعتماد هرچه بیشتر به جوانان فعال و متخصص در عرصه رسانه استان خواهد شد.

نظامی خواه با اشاره به نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید توسط رهبر فرزانه انقلاب، از تمرکز جدی رسانه های استان بر جوانب مختلف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید خبر داد و گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی صحیح از پتانسیل های موجود و رویدادهای اقتصادی و مطالبه گری مستمر و فرآیندمحور و فرهنگ‌سازی مصرف کالای ایرانی، نقشی مهم در تسهیل روند جهش تولید ایفا می کنند. تبدیل یک سوژه به خط خبری مستمر تا حصول نتیجه مطلوب ظرفیتی است که نقد سازنده را در رسانه ها ممکن می کند.

انتشار اخبار امیدآفرین مکمل نقد و مطالبه گری/ جوانگرایی ایلنا مایه امید و تحسین است

وی خواستار پرداخت به موضوع حقوق و مطالبات کارگران در تمام طول سال توسط رسانه ها و محدود نشدن این امر به هفته کارگر شده و گفت: همانگونه که مسائل کارگری و خصوصی سازی صنایع در قالب بخش ویژه مطالبه گری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گنجانده شده بود؛ در جشنواره ابوذر سال جاری نیز به این موضوعات توجه خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی پرهیز از سیاسی کاری را ملاحظه ای مهم برای موثر واقع شدن کار رسانه ای اعلام کرده و گفت: نباید آزادگی خود را فدای مطامع جناحی و باندی کنیم.

نظامی خواه، انعکاس اخبار امیدبخش از رویدادهای مثبت را مکمل مطالبه گری دانست و گفت: برای مثال خبر فعالیت کارگران استان در قالب شیفت ایثار که نمونه اخیر آن با هدف تامین مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز استان برای مقابله با کرونا توسط بسیج کارگری استان اجرا شد؛ خبری امیدبخش و دلگرم کننده بود که در رسانه ها انعکاس خوبی داشت.

در پایان این دیدار صمیمانه، تندیس یادبود بسیج رسانه به دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا در آذربایجان شرقی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز