خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق البرز:

کاهش تلفات 2.1 درصدی شرکت در سال 98/ کسب رتبه سوم کشوری وصول مطالبات در البرز

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۴۳۳

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از کاهش تلفات 2.1 درصدی شرکت در سال 98 خبر داد و گفت: سال گذشته با 99درصد وصول موفق به کسب رتبه سوم از نظر وصول مطالبات در بین تمامی شرکت های توزیع کشور شدیم.

به گزارش ایلنا، بهنام بیات در خصوص اقدامات لازم برای گذر از پیک تابستان 99 و نیز اقدامات شاخصی که در سال قبل انجام پذیرفت، گفت: در سال گذشته بیش از 60 هزار مشترک به تعداد مشترکین شرکت افزوده شده است.

وی افزود: در سال قبل، شاهد رشد 9 درصدی در بخش تجاری و 3.5 درصدی در بخش خانگی بوده ایم که لازم است در این خصوص و با استفاده از پتانسیل خوب این دو بخش در زمینه پیک سایی استفاده کافی صورت گیرد.

بیات تصریح کرد: در سال گذشته برای اولین بار در کشور شاهد کاهش 2.1 درصدی در خصوص تلفات شرکت بودیم که این امر پسنده ای است و لازم است این مهم تداوم یابد.

این مسئول با عنوان اینکه در سال گذشته با 99درصد وصول موفق به کسب رتبه سوم از نظر وصول مطالبات در بین تمامی شرکت های توزیع کشور شدیم، گفت: کسب رشد  5.2 درصدی مشترکین برق که از رقم متوسط کشوری 3.2 درصدی، بیشتر است.

وی با اشاره به کسب540 میلیارد ریال بخشودگی مالیاتی، اظهار داشت: درآمدزایی 180 میلیارد ریالی از طریق تهاتر در سطح استان انجام می شود که می بایست در سال جدید این رقم به  مبلغ 300 میلیارد ریال برسد.

بیات از کسب بخشودگی 160میلیارد ریالی ناشی ازقانون خوش حسابی کارفرمایان و تخصیص و اعطای وام به 2016 نفراز پرسنل رسمی و شرکتی، خبر داد و اضافه کرد: رویت پذیری 11 هزار و 737  مشترک دیماندی که با نصب 17 هزار و 291 کنتور هوشمند منجر به راه اندازی  141 درصد بوده که در سطح کشور بعد از اهواز رتبه دوم را به خود اختصاص داده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز، گفت: با توجه به بازدید انجام شده از شهرکهای صنعتی برآورد اینجانب نشان از رشد 70 الی 80 مگاواتی مصرف در بخش صنایع دارد.که لازم است از همین الان به فکر تامین برق پایدار با حفظ سهمیه پیک سایی شرکت باشیم.

وی تاکید کرد: لازم است روزانه تفاهم نامه ها با صنایع مورد رصد قرارگرفته و با مذاکره با صنایع و اصناف نسبت تغییر مدل وساعت کاری در بخش تجاری و صنعتی اقدام نماییم.

این مسئول البرز با اشاره با لزوم ورود به بحث استارتاپ ها، ادامه داد: مدون و استانداردسازی قوانین و روش های مدیریت مصرف و فعال شدن مناطق در بخش عقد تفاهم نامه با مشترکین همکار در پیک سایی تابستان 99 از جمله اقدامات ضروری است که باید دنبال شود.

بیات با تاکید بر تعیین تکلیف بارهای سرمایشی مجتمع های بزرگ، تصریح کرد: ادامه سرویس کولرخانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی همانند سال قبل انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز با پیشنهاد تعطیلی اصناف بین ساعات 13 الی 15 گفت: تلاش برای رعایت سهمیه کاهش پیک شرکت که سهم ما برای امسال 156 مگاوات تعیین شده و برای تحقق این عدد و همچنین با در نظر گرفتن مشترکین جدید لازم است روی عدد 320مگاووات برنامه ریزی کنیم تا هدف تعیین شده محقق گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز