خبرگزاری کار ایران

بیات مطرح کرد:

رونمایی از ۱۵ موتور برقی در البرز انجام شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۹۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروز برق البرز گفت: در راستای دولت الکترونیک، شهر هوشمند، حفظ محیط زیست و داشتن یک اقتصاد پایدار، وزارت نیرو و به تبع آن شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مصمم شد تا از این موتور سیکلت های برقی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام بیات امروز در مراسم رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی که در محل اداره توزیع نیروی شرق شهرستان کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای دولت الکترونیک، شهر هوشمند، حفظ محیط زیست و داشتن یک اقتصاد پایدار، وزارت نیرو و به تبع آن شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مصمم شد تا از این موتور سیکلت های برقی استفاده کند.

وی افزود: در این راستا تعداد ۳ هزار دستگاه از این موتورهای سیکلت های برقی و الکتریکی در کل کشور خریداری شد تا به عنوان الگوسازی فرهنگ سازی شود، سهم البرز از این تعداد موتور سیکلت خریداری شده ۳۰۰ دستگاه است که تا دو سال آینده بطور کامل خریداری شده و در اختیار همکاران ما در استان قرار می گیرد، اکنون در فاز نخست ۱۵ دستگاه خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: در خصوص انجام طرح‌های مطالعاتی برای تعیین ایستگاه‌های شارژ این موتورسیکلت ها اقدامات لازم توسط پژوهشگاه نیرو انجام شده است.

وی تاکید کرد: این مراسم امروز در کرج برگزار شده است تا نشان دهیم که می‌توان از این تجهیزات خوب ، مناسب، کم هزینه و کم خطر استفاده کرد از سویی توسط شرکت توزیع برق البرز مقدمات لازم برای این مهم در استان لحاظ شده و ایستگاه شارژ این موتور سیکلت ها تعبیه شده است.

بیات ادامه داد: با این فرهنگ سازی ها مدنظر داریم تا در آینده ای نه چندان دور در کنار هوای سالم، به بهرمندی از شهر هوشمند و سلامتی تمامی آحاد مردم برسیم.

وی با بیان اینکه این خودروها ایرانی است، گفت: این رویکرد در اشتغال زایی نیز سهم مهمی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز