خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز:

نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است/لزوم توجه به سلامت کارکنان و ارتقاء نظام مدیریت سلامت

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۵۸۳

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با توجه به مقوله منابع انسانی، مهمترین سرمایه اصلی هر سازمان را نیروی انسانی آن سازمان دانست و اشاره کرد: با حفظ این سرمایه ارزشمند، باید توجه خاصی به موضوع سلامت کارکنان و ارتقاء نظام مدیریت سلامت، جدی بودن سرمایه گذاری در آموزش داشت.

به گزارش ایلنا، بهنام بیات در همایشی که با حضور معاونین، مدیران و کلیه پرسنل خدمات مشترکین، برق کاران و ایمن کاران شرکت برگزار شد، ضمن اشاره به نامگذاری سال 98 با عنوان رونق تولید، ده نکته مدیریتی از جمله آموزش صحیح برای توانمندی پرسنل، ارتباطات صادقانه، نقش افراد در سازمان برای ارتقاء کیفیت خدمات و نیز رسیدن به قله سرآمدی در بین سایر شرکت‌های توزیع، کاهش حوادث شغلی ونهایتاً افزایش کارآیی و بهره‌وری سازمان بیان کرد.

وی با توجه به مقوله منابع انسانی مهمترین سرمایه اصلی هر سازمان را نیروی انسانی آن سازمان دانست و اشاره کرد: با حفظ این سرمایه ارزشمند، باید توجه خاصی به موضوع سلامت کارکنان و ارتقاء نظام مدیریت سلامت، جدی بودن سرمایه گذاری در آموزش داشت. برگزاری این همایش باعث کاهش حوادث و ارتقاء سطح ایمنی و ایجاد انگیزه بین پرسنل شرکت توزیع برق می‌شود که این امر عامل اصلی در کاهش حوادث است.

بیات با تاکید بر اصل آموزش و اجرای به‌موقع دستورالعمل‌ها بیان کرد: تا مدیران به اصل آموزش و تفهیم کار اطمینان حاصل نکرده باشند، نباید اجازه انجام کار را برای گروه‌های عملیاتی صادر کنند، رعایت موارد آموزش داده شده، ضامن سلامتی جان کارگران است که عدم آشنایی به این موضوع باعث بروز حوادث جدی می‌شود.

در پایان مراسم از 150 نفر از کارگران و مدیران و روسای ادارات برتر شرکت با اهدا لوح و کارت هدیه نقدی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز