خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

موزه مطبوعات تبریز باید محتوای جامع داشته باشد/ تبریز؛ پیشگام در حوزه چاپ و مطبوعات کشور

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۱۷۷

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ایجاد موزه‌ای در شان و منزلت مطبوعات این استان، گفت: این موزه باید محتوای جامع داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حمزه زاده در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان، افزود: یکی از مهم ترین اقداماتی که ‌باید در راه‌اندازی این موزه در نظر گرفت تهیه محتوایی جامع و البته مطابق با اصول محتوایی موزه داری است که از انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان انتظار داریم در تهیه این محتوا تلاش خود را به کار گیرد تا به زودی شاهد افتتاح این موزه باشیم.

وی با تاکید به نقش مهم مطبوعات در انعکاس مطالبات مردمی و همچنین مسائل مهم استان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار داشت: تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان برای انتشار مطالبات مردمی و همچنین پیگیری مسائل و مشکلات همواره قابل توجه و تاثیرگذار بوده است.

حمزه زاده ادامه داد: همراهی قشر خبری و رسانه ای تلاشگر در مطالبات به حق در زمینه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منجر به نتایج ارزنده‌ای شده است.

وی اضافه کرد: این حقیقت آشکار است که تبریز و آذربایجان از پیشگامان حوزه چاپ و مطبوعات است، لذا تاسیس موزه تخصصی این حوزه از جمله مهم ترین اهدافی است که باید تحقق یابد و در این راستا میراث فرهنگی در تلاش خواهد بود تا با انتخاب مکانی مناسب برای این موزه تخصصی، زمینه لازم را جهت افتتاح آن و معرفی ظرفیت های بزرگ و تاثیر گذار مطبوعات و رسانه ای استان فراهم سازد.

ایجاد موزه مطبوعات از مطالبات اصلی خبرنگاران تبریزی بوده است که در ماه های اخیر اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز