خبرگزاری کار ایران

در پی گزارش ایلنا انجام شد؛

کمک 8 میلیونی موسسه خیریه مهر مبین ایلام به جوان ایوانی

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۷۴۳

موسسه خیریه مهر مبین ایلام در اقدامی خداپسندانه 8 میلیون تومان به جوان ایونی برای کمک هزینه درمان پدر بیمارش اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جوان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف (که نخواست نامش اعلام شود) و اهل شهرستان ایوان استان ایلام که جزو شاگرد اول این دانشگاه و استعدادهای درخشان محسوب می‌شود به دلیل مشکلات بیماری سرطان پدرش نتوانست برای مقطع دکتری ادامه تحصیل بدهد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایلنا و رسانه‌ای کردن مشکلات این جوان ایلامی، سیاوش دارابی مدیرعامل موسسه خیریه مهر مبین شهرستان ایلام در اقدامی خداپسندانه مبلغ 8 میلیون تومان به این جوان کمک کرد.

جوان ایوانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تشکر از این موسسه خیریه، گفت: پایان همین ماه پدرم یک عمل جراحی دارد که 15 میلیون تومان هزینه اش می شود و خدا را شکر می‌کنم که نصف پول این جراحی فراهم شد.

وی گفت: از سوی مددکاران دانشگاه صنعتی شریف نیز با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند با توجه به متن مصاحبه‌ای که در خبرگزاری ایلنا درج شده با بررسی های بیشتر برای کمک هزینه درمان پدرم اقداماتی انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: برای موضوع کارم نیز همچنان از دانشگاه های مختلف پیگیر هستم و امیدوارم به زودی با تدریس در یکی از دانشگاه‌ها بتوانم تاحدودی مشکلات مالی زندگی مان را برطرف کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز