خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان:

کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان در ماه رمضان تامین شده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۳۹۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان گفت: اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان برای ماه مبارک رمضان به مقدار مورد نیاز تامین شده و در حال توزیع در سراسر استان است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، خلیل قاسمی عنوان کرد: در کنار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز بر اساس گزارش دستگاه‌های اجرایی ذیربط به میزان مورد نیاز تامین شده و کمبودها در این رابطه به حداقل رسیده است.

وی بیان کرد: یک هزار و 95 تن برنج، یک‌هزار و 95 تن شکر، 547 تن مرغ منجمد و 328 تن گوشت منجمد برای این ایام در هرمزگان ذخیره سازی شده که در قالب طرح ضیافت در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها در حال عرضه است.

وی تصریح کرد: قیمت برنج هندی مرغوب به ازای هر کیلو 80 هزار ریال، شکر توزیعی نیز در بسته های یک کیلوگرمی با برچسب تنظیم بازار به قیمت ۵۹ هزار ریال، مرغ منجمد با قیمت مصوب به ازای هر کیلو 120هزار ریال و گوشت منجمد به ازای هر کیلو 420 هزار ریال در حال عرضه است.

وی از مردم استان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز