خبرگزاری کار ایران

حسینی خبر داد:

کسب رتبه نخست بندر شهید باهنر در حوزه عملکرد پروژه‌های عمرانی/ اسکله سیریک، جلوتر از برنامه زمانبندی درحال اجراست

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۳۹۸

مدیر اداره بنادر و دریانوردی‌شهید باهنر با اشاره به‌رشد 200 درصدی پروژه‌های عمرانی و تحقق 96 درصدی برنامه های این بندر در حوزه جذب و عملکرد، از کسب رتبه نخست در این بخش در بین بنادر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی گفت: در راستای رتبه بندی عملکرد پروژه های عمرانی از سوی دفتر مدیریت کنترل پروژه سازمان بنادر و دریانوردی، بندر شهید باهنر با رشد 200 درصدی پروژه‌های عمرانی و رشد 96 درصدی  در حوزه جذب و عملکرد توانست رتبه نخست را در بین بنادر تجاری کشور به خود اختصاص دهد.

وی فرآیندهای مدیریت پروژه‌های عمرانی در کلیه سطوح، اعم از هزینه، کیفیت و ارزیابی ریسک را به عنوان  مهمترین مولفه های مورد بررسی دفتر مدیریت کنترل پروژه سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر بیان کرد: در سال ۹۸ اعتباری که به بخش عمرانی تخصیص یافته از رشد 200 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

این مقام مسئول عمده این پروژه ها را در جاسک لایروبی حوضچه این بندر، استحصال اراضی، محصور سازی اراضی پشتیبانی، تعمیرات اساسی 7 پست اسکله، احداث ساختمان مرجع دریایی، اجرای سیستم کشف و اعلام حریق و ساخت 104 متر اسکله بندر سیریک عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این پروژه به لحاظ اجرا جلوتر از برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.

حسینی به پروژه های مطالعاتی بنادر شرق استان نیز اشاره ای داشت و گفت: 14پروژه مطالعاتی در حوزه های مختلف نظیر نوسازی آسفالت، سیستم اعلام حریق و تعمیرات اساسی در بنادر مرکز و شرق، همچنین نوسازی ساختمان های کمرگ و امور بندری، مطالعات سردرب و طرح هدایت سرریز آب  بندر باهنر از جمله مهمترین این پروژه ها است که در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز