خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت:

تکمیل و توسعه زیر ساخت های منطقه ویژه لامرد شتاب بیشتری می گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۳۹۴

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: افق روشنی برای تکمیل و توسعه زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد وجود دارد و دستور ویژه رئیس جمهور محترم در این ارتباط راهگشاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خداداد غریب پور در جمع خبرنگاران با برشمردن زیر ساخت های موجود در این کانون بزرگ صنعتی، افزود: هم‌اینک برق، گاز، شریان‌های ارتباطی، آب دوران ساخت، سیل بند، گمرک، تاسیسات اداری و سایر ملزومات مورد نیاز در این منطقه در دسترس سرمایه گذاران و متقاضیان مشارکت در طرح‌های کوچک و بزرگ قرار دارد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو اضافه کرد: برای انتقال آب مورد نیاز از خلیج فارس با اعتبار هزار میلیارد تومانی عملیات اجرایی در  حال انجام است، از آنجایی که پیش شرط سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی، تکمیل زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی لامرد است این امر با جدیت در دستورکار قرار دارد و پیگیری مجدانه مدیر عامل منطقه یاد شده برای دست یافتن به اهداف توسعه ای قابل تقدیر است.

وی با ابراز خرسندی از صدور دستور دکتر روحانی برای سرعت بخشی به روند احداث آزادراه لامرد به پارسیان گفت: این موضوع حایز اهمیت و دارای نقش مهمی در کاهش هزینه تولید و تسهیل صادرات و واردات به این منطقه راهبردی است که انتظار می رود وزارت راه با جدیت به این پروژه بپردازد.

غریب‌پور با تقدیر از نقش حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات در همراهی و همگامی برای رفع تنگناها و مشکلات به نقش شبکه بانکی اشاره کرد و اظهار داشت: برای ادامه کار آلومینیوم و تکمیل فازهای این پروژه نیازمند همکاری نظام بانکی هستیم و در این راستا از مسئولیت شناسی کنسرسیوم بانکی با لیدری بانک صادرات تشکر می کنیم اما این امر شایسته توجه بیشتر است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو  ادامه داد: صنایع معدنی در تحقق منویات مقام معظم رهبری برای جهش تولید  نقش بارزی دارد و به همین دلیل ایمیدرو در این زمینه برای سال جاری برنامه‌های مدونی دارد که برغم  شرایط خاصی که در آن قرار داریم به همت مدیران و کارشناسان و با همکاری بین بخشی وظایف خود را برای نقش‌آفرینی در جهش تولید ایفا می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز