خبرگزاری کار ایران

با هدف تقویت بنیه علمی و تخصصی؛

دوره آموزشی پدافند غیرعامل در منطقه ویژه اقتصادی لامرد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۱۸۶

دوره آموزشی"اصول و مبانی پدافند غیرعامل" در منطقه ویژه اقتصادی لامرد برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، دوره آموزشی با سرفصل عنوانی "اصول و مبانی پدافند غیرعامل" و با دو محور موضوعی "پدافند غیرعامل" و "امنیت سایبری" در بستر ساختار تشکیلاتی این جغرافیای صنعتی برگزار شد. 

ساختار آموزشی مزبور با هدف تقویت بنیه علمی و تخصصی و همچنین ارتقای سطح هوشمندی گروه هدف در مواجهه و مقابله با تهدیدات مختلف اجرایی شده که نتیجه منظور و خروجی مطلوب آن افزایش سطح بازدارندگی ساختاری و انجام اقدامات پیشگیرانه محیطی در هنگام بروز تهدیدات به خصوص تهدیدات انسان ساخت خواهد بود.

این دوره آموزشی با اهتمام نظر مدیرعامل منطقه ویژه و توسط مدیریت حراست این مجموعه صنعتی با تدریس مدرس اعزامی از طرف سازمان پدافند غیرعامل کشور و تیپ مخاطبی و گروه هدف مبنایی مدیران، کارشناسان و کارکنان این اطلس اقتصادی برگزار شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس واقع شده است که به دلیل میزبانی صنایع مختلف به ویژه صنعت بزرگ، راهبردی و تعیین کننده آلومینیوم به عنوان اطلس اقتصادی برجسته در سطح کشور نمودار عینی، صنعتی و بافتی پیدا کرده که بنا به مبانی رویکردی، عملکردی و فعالیتی سطوح مختلف تشکیلاتی این مجموعه صنعتی به ویژه مدیران ارشد آن و به منظور صیانت و حفاظت از دارایی های این جغرافیای صنعتی نظیر منابع انسانی، موقعیت های زیرساختی، فرصت های سرمایه ای و اقتصادی و مزیت های پیمانی واقع در محیط، اقداماتی حائز اهمیت و اثربخش در حوزه پدافندی و در عرصه نظری و اجرایی در حال فعالیت گذاری است.

شایان ذکر است این دوره آموزشی یک روزه روز سه شنبه (۱۷ دی) و در این سطح  برای نخستین بار در مناطق ویژه  اقتصادی برنامه‌ریزی شد که شرکت کنندگان در این دوره ، اطلاعات و مباحث ارائه شده را مثبت ارزیابی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز