خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان:

مراجعه بیش از ۲۵ هزار نفر به مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۲۶۳

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در سال گذشته تعداد 25610 خودروی سنگین جهت دریافت برگه معاینه فنی به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، سبحان الله علیپور، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته شاهد رشد ۸ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین سطح استان بودیم.

وی افزود: به طور متوسط ماهیانه بیش از ۲۱۰۰ خودروی سنگین شامل انواع کامیون، اتوبوس و مینی بوس به دو مرکز فعال معاینه فنی خودروهای سنگین استان مراجعه می کنند.

علیپور در ادامه خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد ۲۵۶۱۰ خودروی سنگین جهت دریافت برگه معاینه فنی به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود: در این مدت ۲۲۵۲۹ خودرو پس از سپری کردن مراحل مختلف تست مکانیزه، برگه معاینه فنی دریافت نموده و برای ۳۰۸۱خودرو نیز به دلیل وجود نواقص یا اشکالات فنی، برگه معاینه فنی صادر نشد.

گفتنی است خودروهای سنگین پس از ورود به مراکز معاینه فنی مراحل مختلف تست مکانیزه را که شامل بررسی میزان آلایندگی، میزان صدا ، لغزش جانبی چرخ‌های جلو ، تست کمک فنر ، تست کیلومترشمار، تست ترمز، تست جلوبندی، تست ظاهری اطراف بدنه، تست نورچراغ را پشت سر می‌گذارند و در صورت تایید برگه معاینه فنی دریافت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز