خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی استان مطرح کرد؛

ضرورت تامین نهاده های مورد نیاز کشاورزان به ویژه بذر و کود در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۸۷

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین نهاده های مورد نیاز کشاورزان به ویژه بذر و کود باید در دستور کار روسای تعاون روستایی شهرستان ها قرار گیرد.

ایرج ناصری مقدم در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه گفت: نهادهای کشاورزی در بخش تولید بسیار مهم و پشتیبان اصلی کشاورزان در تولید محصول است و باید به موقع تامین شود تا کشاورزان  دغدغه ایی در این خصوص نداشته باشند، بنابراین روسای شهرستانها باید تأمین نهاده‌های مانند کود و بذر را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود :در تامین اکثر نهادهای بخش کشاورزی به ویژه بذر و کود در استان مشکل خاصی نداریم ولی باید دائماً وضعیت کود و بذر توسط روسای شهرستان‌ها رصد شود و اگر کمبود و یا تقاضای جدیدوجود دارد سریع به مرکز استان منعکس گردد تا پیگیری لازم صورت گیرد.

وی همچنین ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۱۱۸ هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان توزیع شده است و در سال جدید نیز بالغ بر ۲۰ هزار تن کود شیمیایی تامین و اقدامات لازم برای حمل آن به استان انجام گرفته است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار تن آن حمل و در شبکه توزیع به کشاورزان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز