خبرگزاری کار ایران

از بامداد ۳۱ فروردین به مدت ۴ روز انجام می شود؛

قطعی و کاهش آب مناطق شرقی رشت بعلت مرمت و بازسازی

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۶۶۲

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان گفت: آب برخی مناطق شهر رشت از بامداد 31 فروردین به مدت 4 روز با افت فشار در بعضی از ساعات و با قطعی آب مواجه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان گفت: برای افزایش فشار در شبکه توزیع آب رشت و همچنین بهبود کیفیت آب شهر بخصوص در منطقه شرق شهر رشت خط انتقال آب آشامیدنی مرمت و بازسازی خواهد شد.

محسن حسینی با بیان اینکه این ترمیم خطوط انتقال آب بدون حفاری خواهد بود افزود: با اجرای این تعمیرات آب آشامیدنی مشترکان مناطق جانبازان، آج بیشه، خیابان شهدا، خیابان فلسطین، خیابان چمران، بلوار انصاری، گلباغ نماز، خیابان صفاری، خیابان بیستون، خیابان مطهری و صیقلان شهر رشت با اُفت فشار و در برخی ساعات با قطعی مواجه می شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص قطعی آب مشترکان تمهیداتی اندیشیده شده تصریح کرد: تعدادی تانکر آب برای تامین آب آشامیدنی مشترکان در نظر گرفته شده که با درخواست افراد به مکان مورد نظر اعزام می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان افزود: مشترکانی که دچار قطعی شدند با تلفن 122 تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت، تا همکاران ما در اسرع وقت تانکر آب را به منطقه مورد نظر اعزام نمایند.

محسن حسینی گفت: همچنین در مناطقی که تانکر آب امکان تردد ندارد آب بسته بندی شده به اندازه مطلوب محیا شده است.

وی با بیان اینکه مردم تا جای ممکن صرفه جویی کنند تا فشار آب در شهر متعادل بماند تا کار ترمیم به اتمام برسد، افزود: صرفه جویی باعث می شود که با کمترین افت فشار و مشکلات در سطح شهر مواجه شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز