خبرگزاری کار ایران

پیشنهادات ۳۲ میلیارد تومانی در وزارت نیرو

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۷۳

۳۲میلیارد تومان صرفه جویی با استفاده از پیشنهادهای مصوب در سطح وزارتخانه پارسال داشته ایم.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو گفت: ۳۲میلیارد تومان صرفه جویی با استفاده از پیشنهادهای مصوب در سطح وزارتخانه پارسال داشته ایم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آبفای قم، ' خلیل بانان عباسی ' در نخستین جشنواره نظام پیشنهاد ها در صنعت آب و فاضلاب کشور در قم افزود: بیش از ۸۰ درصد از شرکت های تحت پوشش وزارت نیرو در موضوع نظام پیشنهاد ها حرکت کرده اند لذا در سال گذشته ۳۲ میلیارد تومان صرفه جویی از این محل داشته ایم.

وی با اشاره به مشکلات متعددی که در نظام های اداری وجود دارد، ابراز داشت: بحثاصلاح نظام اداری در کشور از سنوات و دولت های گذشته مطرح شده و منجر به ترسیم نقشه راه اصلاح نظام اداری شده است.

وی ابراز داشت: این نقشه در هشت برنامه، مباحثو مشکلات را به عنوان برنامه های تحولی مطرح کرده و برای اصلاح آن برنامه ریزی می کند که این اتفاق در دولت یازدهم رخ داده است.

وی تاکید کرد: در وزارت نیرو و شرکت های تابعه و صنعت آب و برق مشکلات را با استفاده از این نقشه راه، بررسی و به اصلاح نظام اداری می پردازیم.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو با تاکید بر اینکه نظام اداری بحثمهمی به شمار می رود که باید محرکی برای توسعه و تحقق چشم اندازهای کشور باشد، گفت: اگر این نظام اداری حالت مطلوب نداشته باشد به جای اینکه محرک توسعه باشد به مانع تبدیل می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام شرکت های تحت پوشش وزارت نیرو برنامه استراتژیک و نقشه راه دارند، ابراز داشت: یکی از محورهای این برنامه رشد و ارتقا تمام نظام های مدیریتی مبتنی بر نظام ارزشی و نظری و در راستای تحقق آرمان های کشور است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته عالی فناوری مدیریتی در وزارت نیرو گفت: در حال حاضر وزارت نیرو در سطح کشور از نظر تعداد ارزیابان آموزش دیده در نظام پیشنهادها در سطح اول قراردارد و ضمن اینکه از این نظر می تواند شرکت های آب و برق را پشتیبانی کند، توانایی کمک به سایر وزارت خانه ها در بحثارزیابی را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز