خبرگزاری کار ایران

مدیر آب وفاضلاب کشور خبر داد:

پیشنهاد افزایش قیمت آب پرمصرف ها به هیات دولت رفت / مصرف کنندگان بیش از ۲۰ مترمکعب مشمول جریمه می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۱۳۷

باید ۲۰ تا ۲۵ درصد در مصرف آب صرفه جویی می شد تا مشکلات موجود به حداقل برسد اما طی این مدت مردم فقط ۵ درصد صرفه جویی کردند.

مدیر عامل آب و فاضلاب کشورگفت: باید ۲۰ تا ۲۵ درصد در مصرف آب صرفه جویی می شد تا مشکلات موجود به حداقل برسد اما طی این مدت مردم فقط ۵ درصد صرفه جویی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمیدرضا جانباز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صرفه جویی هایی که در مصرف آب صورت گرفته با حجم مشکلات برابر نیست خطاب به مردم شهر به خصوص شرق تهران تاکید کرد: صرفه جویی را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: باید ۲۰ تا ۲۵ درصد در مصرف آب صرفه جویی می شد تا مشکلات موجود به حداقل برسد اما طی این مدت مردم فقط ۵ درصد صرفه جویی کردند.

جانباز تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی های شفاف و همکاری و همیاری مردم انتظار داریم که میزان صرفه جویی به ۲۰ درصد برسد.

وی در ادامه درخصوص میزان جرائم پیش بینی شده برای پرمصرف ها خاطر نشان کرد: دراین خصوص پیشنهادات به هیات دولت داده شده البته این به معنای افزایش قیمت آب نیست و فقط برای مشترکین پرمصرف و کسانی که الگوی مصرف را رعایت نکرده یعنی بالاتر از ۲۰ مترمکعب آب مصرف کنند اعمال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز