خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستاراخبر داد:

بازگشایی تدریجی بازار ساحلی آستارا /پاساژها حق فعالیت ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۷۷۵

فرماندار آستارا گفت: بازار ساحلی آستارا به صورت تدریجی بازگشایی خواهد شد و پاساژها حق فعالیت ندارند.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد روز چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان گفت: بازار ساحلی آستارا به صورت  تدریجی بازگشایی خواهد شد و پاساژها حق فعالیت ندارند.

وی با اشاره به پیگیری مستمر سهمیه آرد شهرستان و نبود دغدغه در این حوزه تاکید کرد: برای رفع نگرانی از بهداشت نانوایی ها، نظارت بر آنها تشدید و بر تعداد تیم های نظارتی افزوده شود.
وی گفت :مراکز سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی ، ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند در غیر این صورت ، تعطیل خواهند شد.
رستم زاد بر نصب برچسب قیمت ها توسط صنوف مختلف تاکید کرد و گفت: با کسانی که قیمت ها را روی اجناس و کالاها درج نمی کنند به صورت قاطع برخورد شود.
کامبیز لقمانی مقدم معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا نیز گفت: با تعطیلی خودسرانه و تخلفات بهداشتی برخی نانوایی ها برخورد جدی می شود و بدلیل مسائل بهداشتی از ورود افراد غیرمرتبط به نانوایی ها جلوگیری شود.
 وی افزود : بسیاری از روسای اتحادیه های صنوف اثرگذاری لازم را ندارند و باید با برگزاری انتخابات، عملکرد اتحادیه ها ساماندهی شود.
نظام عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا در این جلسه گفت : با توجه به بازگشایی تدریجی مشاغل، صاحبان اصناف تا 28 فروردین ماه باید به سامانه سلامت وزارت بهداشت به آدرس
 مراجعه و کد بهداشتی و پروتکل های بهداشتی را دریافت کنند.
وی گفت :پس از دریافت کد بهداشتی آن را شیشه مغازه نصب و پروتکل ها را اجرا کنند که  در غیراین صورت برخورد خواهد شد و تیم های نظارت بر اصناف فعال تر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز