خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز انتقال خون کاشان خبر داد:

وضعیت قرمز برای ذخایر خونی گروه‌های منفی در کاشان/ شهروندان برای اهدا خون اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۰۴۰

مدیر مرکز انتقال خون کاشان با اشاره به وضعیت قرمز ذخایر خونی گروه های منفی در این شهرستان از شهروندان خواست برای اهداء خون به نیازمندان اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا ذیلایی با تاکید بر اینکه اولویت نخست این مرکز تامین خون بیماران با وضعیت اورژانسی و مصرف مستمر بیماران تالاسمی است، خاطرنشان شد: با توجه به کاهش اهدا خون در ماه مبارک رمضان طبق دستورالعمل های سازمان ذخیره سازی خون افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه اهدا خون در ماه رمضان هم در نوبت صبح و پس از افطار نیز انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: کاشان دومین شهر استان پس از اصفهان است که دارای بالاترین مشارکت مردمی در اهدا خون است.

ذیلایی با قدردانی از شهروندان ساکن شمال استان اصفهان به جهت اهدا مستمر خون در طول روزهای سال عنوان کرد: مازاد مصرف فرآورده های خونی تولید شده در شهرستان که در سردخانه نگهداری می شود در مواقع اضطراری وخاص با شهرهای همجوارمبادله می شود.

مدیر مرکز انتقال خون شهرستان کاشان ادامه داد: با توجه به کاهش شدید ذخیره گروه‌های خونی منفی، از شهروندان در خواست می شود در صورتی که از سلامتی جسمی برخوردار هستند برای اهدا خون و کمک به بیماران اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز