خبرگزاری کار ایران

حسن زاده خبزداد؛

استفاده از ۶۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده در معابر تبریز / ضد عفونی تمام مجتمع‌های عمومی بدون استثنا

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۳۲

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا روزهای اخیر، ۶۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضد عفونی معابر و خیابان‌های تبریز استفاده شده است.

محمدحسین حسن‌زاده با بیان این مطلب به ایلنا، اظهار کرد: حدود ۱۰۰ هزار لیتر نیز محلول ضدعفونی کننده سطح برای داخل ساختمان‌ها و اداره‌ها استفاده شده است.

وی با اشاره به ضدعفونی سطح شهر افزود: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی در خصوص محلات پرخطر و آلوده، برنامه‌های ضدعفونی سطح شهر به طور روزانه و زمانبندی شده توسط ستاد مقابله با کرونا به مناطق اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: تمام مجتمع‌های عمومی نیز بدون استثنا و با نوبت و زمان بندی ضدعفونی می‌شوند.

حسن‌زاده از برنامه‌ریزی برای ساماندهی گروه‌های خودجوش خبر داد و افزود: علاوه بر نیروهای ضدعفونی کننده در شهرداری از جمله خدمات شهری و آتش نشانی، نیروهای مستقل دیگری نیز در این ستاد مشغول فعالیت هستند که مواد ضدعفونی کننده برای این افراد توسط شهرداری تبریز تامین می‌شود.

وی ادامه داد: به ازای هر روز و هر کارگر، ماسک تهیه شده و در اختیار پاکبانان و کارگران قرار می‌گیرد.

وی از اعمال محدودیت‌هایی برای حفظ سلامت کارکنان خبر داد و گفت: تمام خریدهایی که برای حفظ سلامت سطح شهر لازم بود انجام شده برای ضدعفونی سطح شهر تا خردادماه مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز