خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور:

۱۰۰ کیلومتر از جاده تهران-مشهد نیاز فوری به بهسازی و آسفالت دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۶۲۱

معاون سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۱۰۰ کیلومتر از مسیر جاده اصلی و پرترافیک مشهد - تهران واقع در حوزه استحفاظی استان خراسان رضوی نیار مبرم به بهسازی و آسفالت دارد.

به گزارش ایلنا، رضا اکبری عصر امروز در حاشیه بازدید از راههای ارتباطی شهرستان داورزن واقع در ورودی غربی استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: بهسازی این بخش از جاده اصلی مشهد - تهران با اولویت قسمتهایی که ترافیک سنگین‌تر و خرابی بیشتری دارد ظرف امسال پیگیری می‌شود. 

وی ادامه داد: همچنین عملیات لکه‌گیری سطح جاده کمربند جنوبی شهر سبزوار که در بخشی از جاده اصلی مشهد - تهران قرار دارد در اولویت اجرا قرار دارد.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای همچنین به فرسودگی ناوگان راهداری در سطح کشور اشاره و بیان کرد: میانگین عمر ادوات ناوگان بالای ۲۵ سال و دچار فرسودگی بالا است.

وی گفت: هم‌اینک از مجموع هشت هزار دستگاه ماشین‌آلات در اختیار سازمان راهداری در سطح کشور کمتر از هزار دستگاه آن سن کاری پایین‌تر از  ۱۰ سال عمر دارند.

اکبری افزود: یکی از راهکارهای نوسازی ناوگان راهداری در ایران خریداری ۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات ظرف امسال از تولیدکنندگان داخلی و شرکت هپکو در راستای شعار "جهش تولید" است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سفر یک روزه به غرب خراسان رضوی از مسیرهای ارتباط زمینی در حوزه شهرستانهای داورزن و سبزوار که بخشی از آن طی سیل دو روز اخیر دچار آسیب شد، بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز