خبرگزاری کار ایران

برخی از سد ها دراستان کرمانشاه سر ریز شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۶۸۱

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : در پی بارندگی اهای اخیر برخی از سدها در استان کرمانشاه از سرریز شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه بهرام درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه  ، با اشاره به سرریز سدها،گفت: این سد بعد از بارندگی‌های چند روز اخیر سرریز کرد و مخزن 52 میلیون مترمکعبی آن اکنون پر است.

درویشی : پیش از این نیز سد شیان اسلام آبادغرب با حجم مخزن حدود هفت میلیون مترمکعب سرریز کرده بود و اکنون سد جامیشان  در شهرستان سنقر کلیایی به دنبال بارش های روزهای گذشته کاملا پر شده و در شرایط سرریز قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۲ درصد ظرفیت سدهای استان کرمانشاه پر است، گفت: اکنون یک میلیارد و ۱۰۶ میلیون متر مکعب آب پشت سدهای استان ذخیره شده است.

درویشی توضیح داد: از ابتدای پاییز ۴۰ درصد از ظرفیت سدهای استان را برای کنترل سیلاب تخلیه کردیم اما بارش های امسال خوشبختانه توانستند بخشی از این ظرفیت تخلیه شده را جبران کنند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تصریح کرد : با وجود این میزان ذخیره، با توجه به افزایش مصرف آب به دنبال شیوع بیماری کرونا و همچنین نزدیک شدن فصل گرما و احتمال افزایش بیشتر مصرف آب، نیاز به همکاری مردم در مدیریت مصرف داریم تا تابستان را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز